NOWE KIERUNKI - NOWE MOŻLIWOŚCI
Województwo Łódzkie
Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego
w Tomaszowie Mazowieckim realizuje projekt
RPLD.11.03.01-10-0007/20 „Nowe kierunki – nowe możliwości”
w ramach
Oś XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Celem projektu jest podniesienie jakości kształcenia w zawodach i lepszego dostosowania kształcenia do potrzeb rynku pracy w powiecie tomaszowskim przez Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim poprzez wyposażenie placówki, nabycie lub podwyższenie kompetencji i kwalifikacji zawodowych zgodnie z zapotrzebowaniem rynku pracy oraz dostosowanie kompetencji zawodowych nauczycieli oraz Instruktorów praktycznej nauki zawodu.
WARTOŚĆ PROJEKTU: 574 769,38 zł
WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA: 517 292,44 zł
TERMIN REALIZACJI: 2021.06.01 – 2022.08.31
Dokumenty rekrutacyjne projektu
Deklaracja uczestnictwa [.docx, 44.73 kB]
Formularz danych [.docx, 51.92 kB]
Oświadczenie - dane osobowe [.docx, 50.08 kB]
Regulamin [.docx, 67.96 kB]
Umowa - nauczyciel [.docx, 55.78 kB]
Umowa - słuchacz [.docx, 57.15 kB]
Szkolenia projektowe
- Szkolenie - Profesjonalna asysta chirurgiczno-implantologiczna"
- Szkolenie - doradztwo zawodowe
- Szkolenie: Periodontologia
- Szkolenie: Wizaż sceniczny z elementami charakteryzacji cz.4
- Szkolenie: Mezoterapia mikroigłowa
- Szkolenie: Wizaż sceniczny z elementami charakteryzacji cz.2 i cz.3
- Szkolenie: Wizaż sceniczny z elementami charakteryzacji cz.1
- Szkolenie: Przedłużanie i stylizacja rzęs cz. 2
- Szkolenie: Henna pudrowa
- Szkolenie: Podologia - techniki pracy
- Szkolenie: Przedłużanie i stylizacja rzęs, cz. 1
- Szkolenie: Makijaż permanentny
- Szkolenie: Przedłużanie i stylizacja rzęs, cz. 2
Notatka służbowa
Tomaszów Mazowiecki, dnia 1 lipca 2021r.
Notatka służbowa
dotycząca zamówienia, którego udzielenie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest cena materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki. - Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 4 620,00 zł netto, 6 000,00 brutto.
- W dniu 23 czerwca 2021r. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim zamieszczono zapytanie ofertowe dotyczące oszacowania wartości zakupu materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym.
- Streszczenie i porównanie złożonych ofert:
W dniu 29 kwietnia 2021r. na adres email Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim wpłynęła jedna oferta:
- Firma „mmreklama.pl”, ul. Narutowicza 27 A, 97-300 Piotrków Trybunalski – oferowana cena brutto – 7 280,00 zł;
W dniu 29 czerwca 2021r. przyniesiono osobiście do sekretariatu Zespołu Szkół
i Placówek Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim dwie oferty:
- Firma „Jamac” Jakub Maciejek ul. dr. Karola Benniego 7/24, 97-200 Tomaszów Mazowiecki– oferowana cena brutto – 7 580,00 zł.
- Firma „M3MEDIA” Radosław Bernaciak, ul. E. Orzeszkowej 31/33, 97-200 Tomaszów Mazowiecki – oferowana cena brutto – 5 970,00 zł.
- Zamówienia udziela się wykonawcy:
Firmie „M3MEDIA” Radosław Bernaciak, ul. E. Orzeszkowej 31/33, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
- Uzasadnienie wyboru:
Oferta złożona przez Firmę „M3MEDIA” Radosław Bernaciak zawiera najkorzystniejszą cenę.
……………………………………………. ……………………………………
podpis osoby przeprowadzającej rozeznanie cenowe podpis Dyrektora
Zapytanie ofertowe
Tomaszów Mazowiecki, 1 lipca 2021 r.
Zapytanie Ofertowe
o wartości do 130 000,00 zł ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn.zm.)
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto.
Kierując się zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, a także zasadą efektywnego zarządzania finansami, występuję z prośbą o udzielenie informacji cenowej, w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zakupu artykułów biurowych.
Zamawiający: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego
w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
Tel. 44 724-27-43 adres e- mail. sekretariat@ckutomaszow.com.pl
Przedmiot zamówienia:
- Zaproszenie do złożenia oferty na dostawę artykułów biurowych.
Rozeznanie prowadzone jest w ramach projektu RPLD.11.03.01-10-0007/20 „Nowe kierunki – nowe możliwości” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
- Opis przedmiotu zamówienia.
Dostawa artykułów biurowych, w tym:
- Segregator A4/75 – 15 sztuk,
- Skoroszyt A4 wpinany– 20 sztuk,
- Koszulki do segregatora A4 (100 sztuk) - 10 opakowań,
- Papier ksero A4/80g/500 -15 ryz,
- Papier ksero A4 sztywne kartki/100 – 1 ryza,
- Papier do drukarek kolorowy (sztywne kartki)/100 – 1 ryza,
- Papier wizytówkowy (ecru) – 4 opakowania,
- Papier samoprzylepny A4 biały matowy – 2 opakowania,
- Teczka z gumką A4 – 10 sztuk,
- Kartridż HP 301XL (zamiennik) czarny – 8 sztuk,
- Kartridż HP 301XL (zamiennik) kolorowy – 6 sztuk,
- Klej w płynie – 4 sztuki,
- Zszywacz – 1 sztuka,
- Zszywki 24x6 – 5 opakowań,
- Rozszywacz – 1 sztuka,
- Dziurkacz – 1 sztuka,
- Nożyczki biurowe – 1 sztuka,
- Taśma klejąca 18 mm – 6 sztuk,
- Taśma klejąca 24 mm – 6 sztuk,
- Taśma klejąca Akryl 48mm – 10 sztuk,
- Taśma dwustronna – 4 sztuki,
- Masa mocująca – 5 opakowań,
- Zeszyt 32 kartki –2 sztuki,
- Zeszyt A4 – 2 sztuki,
- Księga korespondencji – 1 sztuka,
- Koperty C6 – 50 sztuk,
- Koperty C4– 50 sztuk,
- Karteczki samoprzylepne 75x75/100 – 4 sztuki,
- Karteczki samoprzylepne wąskie – 3x100 – 4 sztuki,
- Karteczki wyrywane białe – 2 sztuki,
- Kartki do tablic flipchart 50 kartek gładki - 4 sztuki,
- Marker – 4 sztuki,
- Zakreślacz – 4 sztuki,
- Ołówek– 6 sztuk,
- Gumka do ścierania – 2 sztuki,
- Temperówka – 1 sztuka,
- Długopis żelowy – 6 sztuk,
- Linijka 30 cm – 2 sztuki,
- Linijka 50 cm – 2 sztuki,
- Spinacze biurowe – 2 opakowania,
- Szpilki – 2 opakowania,
- Pinezki – 2 opakowania,
- Magnesy do tablicy magnetycznej 20 mm – 3 opakowania,
- Tablica korkowa 70x60– 1 sztuk,
- Deska podkładka z klipem A4 – 3 sztuki,
- Podkładka na biurko – 38x58 cm – 1 sztuka,
- Płyta CD–R – 10 sztuk.
Miejsce dostawy: ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
- Termin realizacji zamówienia: 15.07.2021 r.
- Warunki płatności : Przelew /21 dni.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marta Lublin - tel.44 724-27-43,
e-mail: sekretariat@ckutomaszow.com.pl
Dane dotyczące złożenia oferty:
- Oferta powinna zawierać całość przedmiotu zamówienia.
- Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
- Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć w następujący sposób:
- osobiście w siedzibie zamawiającego Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki;
- przesyłką pocztową na adres zamawiającego Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki;
- drogą elektroniczną na adres e-mailsekretariat@ckutomaszow.com.pl ;
W terminie : nie później niż do dnia 05.07.2021r. do godziny 15:00.
Warunki, które powinien spełniać Wykonawca:
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego. Pełna odpowiedzialność za wykonanie usług spoczywa na wykonawcy.
Informuję, że:
- Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty
oraz przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia jw. o ochronie danych. - Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (art. 4 pkt 9 RODO).
- Ma Pan/Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
- Jeśli uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, udział w postępowaniu jest dobrowolny.
- W zakresie: numeru telefonu do kontaktów i adres email jest dobrowolny.
Proszę o przedstawienie informacji cenowej dotyczącej prowadzonego rozeznania rynku.
………………………………
Podpis Kierownika Jednostki
Potwierdzam, że otrzymałem/am zapytanie o ofertę cenową dotyczącą ceny artykułów biurowych, dla Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego
w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
w dniu ……………………………………
…………………………………………………………. podpis
Dane podmiotu udzielającego informacji cenowej
Imię i nazwisko/nazwa……………………………………………………………………………
Adres………………………………………………………………………………………………
Po zapoznaniu się z przedmiotem zapytania informuję, że spełniam wymagania stawiane wykonawcy i przedstawiam własna informację cenową.
Cena za dostawę artykułów biurowych, w tym:
- Segregator A4/75 – 15 sztuk,
- Skoroszyt A4 wpinany– 20 sztuk,
- Koszulki do segregatora A4 (100 sztuk)– 10 opakowań,
- Papier ksero A4/80g/500 – 15 ryz,
- Papier ksero A4 sztywne kartki/100 – 1 ryza,
- Papier do drukarek kolorowy (sztywne kartki)/100 – 1 ryza,
- Papier wizytówkowy (ecru) – 4 opakowania,
- Papier samoprzylepny A4 biały matowy – 2 opakowania,
- Teczka z gumką A4 – 10 sztuk,
- Kartridż HP 301XL (zamiennik) czarny – 8 sztuk,
- Kartridż HP 301XL (zamiennik) kolorowy– 6 sztuk,
- Klej w płynie – 4 sztuki,
- Zszywacz – 1 sztuka,
- Zszywki 24x6 – 5 opakowań,
- Rozszywacz – 1 sztuka,
- Dziurkacz – 1 sztuka,
- Nożyczki biurowe – 1 sztuka,
- Taśma klejąca 18 mm – 6 sztuk,
- Taśma klejąca 24 mm – 6 sztuki,
- Taśma klejąca Akryl 48mm – 10 sztuk,
- Taśma dwustronna – 4 sztuki,
- Masa mocująca – 5 opakowań,
- Zeszyt 32 kartki –2 sztuki,
- Zeszyt A4 – 2 sztuki,
- Księga korespondencji – 1 sztuka,
- Koperty C6 – 50 sztuk,
- Koperty C4– 50 sztuk,
- Karteczki samoprzylepne 75x75/100 – 4 sztuki,
- Karteczki samoprzylepne wąskie – 3x100 – 4 sztuki,
- Karteczki wyrywane białe – 2 sztuki,
- Kartki do tablic flipchart 50 kartek gładki - 4 sztuki,
- Marker – 4 sztuki,
- Zakreślacz – 4 sztuki,
- Ołówek– 6 sztuk,
- Gumka do ścierania – 2 sztuki,
- Temperówka – 1 sztuka,
- Długopis żelowy – 6 sztuk,
- Linijka 30 cm – 2 sztuki,
- Linijka 50 cm – 2 sztuki,
- Spinacze biurowe – 2 opakowania,
- Szpilki – 2 opakowania,
- Pinezki – 2 opakowania,
- Magnesy do tablicy magnetycznej 20 mm – 3 opakowania,
- Tablica korkowa 70x60– 1 sztuka,
- Deska podkładka z klipem A4 – 3 sztuki,
- Podkładka na biurko – 38x58 cm – 1 sztuka,
- Płyta CD - R - 10 sztuk.
Cena netto razem ……………………………………………….……. Zł
słownie cena netto razem ………………………………………………
Cena brutto razem ……………………………………………….……. Zł
słownie cena brutto razem ……………………………………………
Miejscowość, data i podpis: ………………………………………….
Zapytanie ofertowe
Tomaszów Mazowiecki, 23 czerwca 2021 r.
Zapytanie Ofertowe
o wartości do 130 000,00 zł ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.)
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto.
Kierując się zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, a także zasadą efektywnego zarządzania finansami, występuję z prośbą o udzielenie informacji cenowej, w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zakupu materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym.
Zamawiający Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego
w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
Tel. 44 724-27-43
adres e- mail. sekretariat@ckutomaszow.com.pl
Przedmiot zamówienia:
Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym.
Rozeznanie prowadzone jest w ramach projektu pt. „Nowe kierunki – nowe możliwości” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014–2020.
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym, w tym:
- druk i dostawa ulotka, format A6, 4 kolory – 400 szt.
- druk i dostawa ulotka, format 3 x DL ( ulotka A4 składana), 4 kolory – 100 szt.
- druk i dostawa plakat, format A3, 4 kolory – 200 szt.
- druk i dostawa plakat, format A2, 4 kolory – 80 szt.
- druk i dostawa plakat, format A1, 4 kolory –– 60 szt.
- druk i dostawa Roll-up, wymiar 200cm x 100cm na materiale blockout, jednostronny, 4 kolory, wraz z kasetą aluminiową i torbą transportową – 2 szt.
- druk i dostawa baner reklamowy oczkowany, wymiar 200cm x 100cm, 4 kolory, materiał odporny na działanie warunków atmosferycznych - 6 szt.
- druk i dostawa winder, wymiar 510 cm x 90 cm – 2 szt.
- zakup i dostawa stojak reklamowy, format A1 – 2 szt.
Miejsce dostawy: ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
- Termin realizacji zamówienia: 12.07.2021 r.
- Warunki płatności : Przelew /21 dni.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marta Lublin - tel. 44 724-27-43,
e-mail: sekretariat@ckutomaszow.com.pl
Dane dotyczące złożenia oferty:
Oferta powinna zawierać całość przedmiotu zamówienia.
- Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
- Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć w następujący sposób:
osobiście w siedzibie zamawiającego Św. Antoniego 47,
- 97-200 Tomaszów Mazowiecki
- przesyłką pocztową na adres zamawiającego Św. Antoniego 47,
97-200 Tomaszów Mazowiecki - drogą elektroniczną na adres e-mail sekretariat@ckutomaszow.com.pl
w terminie nie później niż do dnia 29.06.2021r. do godziny 15:00.
Warunki, które powinien spełniać Wykonawca:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego. Pełna odpowiedzialność za wykonanie usług spoczywa na wykonawcy.
Informuję, że:
Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty oraz przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia jw. o ochronie danych.
- Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (art. 4 pkt 9 RODO).
- Ma Pan/Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia, przetwarzania.
- Jeśli uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, udział w postępowaniu jest dobrowolny.
6. W zakresie: numeru telefonu do kontaktów i adres e-mail jest dobrowolny.
Proszę o przedstawienie informacji cenowej dotyczącej prowadzonego rozeznania rynku.
………………………………
Podpis Kierownika Jednostki
Potwierdzam, że otrzymałem/am zapytanie o ofertę cenową dotyczącą ceny materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym dla Zespółu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki w dniu
………………………………………………………... podpis
Dane podmiotu udzielającego informacji cenowej
Imię i nazwisko/nazwa………………………………………
Adres………………………………………………………….
Po zapoznaniu się z przedmiotem zapytania informuję, że spełniam wymagania stawiane wykonawcy i przedstawiam własna informację cenową:
Cena brutto za druk i dostawa ulotka, format A6, 4 kolory – 400 szt.
……………………………………………….……. Zł
Cena brutto za druk i dostawa ulotka, format 3 x DL (ulotka A4 składana), 4 kolory
– 100 szt.……………………………………… . Zł
Cena brutto za druk i dostawa plakat, format A3, 4 kolory – 200 szt.
……………………………………………….……. Zł
Cena brutto za druk i dostawa plakat, format A2, 4 kolory – 80 szt.
……………………………………………….……. Zł
Cena brutto za druk i dostawa plakat, format A1, 4 kolory – 60 szt.
……………………………………………….……. Zł
Cena brutto za druk i dostawa Roll-up, wymiar 200cm x 100cm na materiale blockout, jednostronny, 4 kolory wraz z kasetą aluminiową i torbą transportową – 2.szt.
……………………………………………….……. Zł
Cena brutto za druk i dostawa baner reklamowy oczkowany, wymiar 200cm x 100cm,
4 kolory, materiał odporny na działanie warunków atmosferycznych - 6 szt.
……………………………………………….……. Zł
Cena brutto za druk i dostawa winder, wymiar 510 cm x 90 cm – 2 szt.
……………………………………………….……. Zł
Cena brutto za zakup i dostawa stojak reklamowy, format A1 – 2 szt.
……………………………………………….……. Zł
Cena brutto za razem = ………………………… Zł
słownie razem ……………………………………
Miejscowość, data i podpis: ……………………………………