Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

NOWE KIERUNKI - NOWE MOŻLIWOŚCI

logo projekty

Województwo Łódzkie

Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego

w Tomaszowie Mazowieckim realizuje projekt

RPLD.11.03.01-10-0007/20 „Nowe kierunki – nowe możliwości”

w ramach

Oś XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

 Celem projektu jest podniesienie jakości kształcenia w zawodach i lepszego dostosowania kształcenia do potrzeb rynku pracy w powiecie tomaszowskim przez Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim poprzez wyposażenie placówki, nabycie lub podwyższenie kompetencji i kwalifikacji zawodowych zgodnie z zapotrzebowaniem rynku pracy oraz dostosowanie kompetencji zawodowych nauczycieli oraz Instruktorów praktycznej nauki zawodu.

WARTOŚĆ PROJEKTU: 574 769,38 zł

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA:  517 292,44 zł

TERMIN REALIZACJI: 2021.06.01 – 2022.08.31   

Dokumenty rekrutacyjne projektu

Deklaracja uczestnictwa [.docx, 44.73 kB]

Formularz danych [.docx, 51.92 kB]

Oświadczenie - dane osobowe [.docx, 50.08 kB]

Regulamin [.docx, 67.96 kB]

Umowa - nauczyciel [.docx, 55.78 kB]

Umowa - słuchacz [.docx, 57.15 kB]

Szkolenia projektowe

  1. Szkolenie - Profesjonalna asysta chirurgiczno-implantologiczna"
  2. Szkolenie - doradztwo zawodowe
  3. Szkolenie: Periodontologia
  4. Szkolenie: Wizaż sceniczny z elementami charakteryzacji cz.4
  5. Szkolenie: Mezoterapia mikroigłowa
  6. Szkolenie: Wizaż sceniczny z elementami charakteryzacji cz.2 i cz.3
  7. Szkolenie: Wizaż sceniczny z elementami charakteryzacji cz.1
  8. Szkolenie: Przedłużanie i stylizacja rzęs cz. 2
  9. Szkolenie: Henna pudrowa
  10. Szkolenie: Podologia - techniki pracy
  11. Szkolenie: Przedłużanie i stylizacja rzęs, cz. 1
  12. Szkolenie: Makijaż permanentny
  13. Szkolenie: Przedłużanie i stylizacja rzęs, cz. 2

Notatka służbowa

Tomaszów Mazowiecki, dnia 1 lipca 2021r.

Notatka służbowa

dotycząca zamówienia, którego udzielenie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest cena materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
  2. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 4 620,00 zł netto, 6 000,00 brutto.
  3. W dniu 23 czerwca 2021r. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim zamieszczono zapytanie ofertowe dotyczące oszacowania wartości zakupu materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym.
  4. Streszczenie i porównanie złożonych ofert:

W dniu 29 kwietnia 2021r. na adres email Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim wpłynęła jedna oferta:

  • Firma „mmreklama.pl”, ul. Narutowicza 27 A, 97-300 Piotrków Trybunalski – oferowana cena brutto – 7 280,00 zł;

W dniu 29 czerwca 2021r. przyniesiono osobiście do sekretariatu Zespołu Szkół
i Placówek Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim dwie oferty:

  • Firma „Jamac” Jakub Maciejek ul. dr. Karola Benniego 7/24, 97-200 Tomaszów Mazowiecki– oferowana cena brutto – 7 580,00 zł.
  • Firma „M3MEDIA” Radosław Bernaciak, ul. E. Orzeszkowej 31/33, 97-200 Tomaszów Mazowiecki – oferowana cena brutto – 5 970,00 zł.
  1. Zamówienia udziela się wykonawcy:

Firmie „M3MEDIA” Radosław Bernaciak, ul. E. Orzeszkowej 31/33, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

  1. Uzasadnienie wyboru:

    Oferta złożona przez Firmę „M3MEDIA” Radosław Bernaciak zawiera najkorzystniejszą cenę.                           

                                

…………………………………………….                          ……………………………………

podpis osoby przeprowadzającej rozeznanie cenowe                             podpis Dyrektora

Zapytanie ofertowe

Tomaszów Mazowiecki, 1 lipca 2021 r.

Zapytanie Ofertowe

o wartości do 130 000,00 zł ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn.zm.)

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto.

Kierując się zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, a także zasadą efektywnego zarządzania finansami, występuję z prośbą o udzielenie informacji cenowej, w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zakupu artykułów biurowych.

Zamawiający: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego
w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

Tel. 44 724-27-43  adres e- mail. sekretariat@ckutomaszow.com.pl

Przedmiot zamówienia:

  1. Zaproszenie do złożenia oferty na dostawę artykułów biurowych.

Rozeznanie prowadzone jest w ramach projektu RPLD.11.03.01-10-0007/20 „Nowe kierunki – nowe możliwości” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Dostawa artykułów biurowych, w tym:

  1. Segregator A4/75 – 15 sztuk,
  2. Skoroszyt A4 wpinany– 20 sztuk,
  3. Koszulki do segregatora A4 (100 sztuk) - 10 opakowań,
  4. Papier ksero A4/80g/500 -15 ryz,
  5. Papier ksero A4 sztywne kartki/100 – 1 ryza,
  6. Papier do drukarek kolorowy (sztywne kartki)/100 – 1 ryza,
  7. Papier wizytówkowy (ecru) – 4 opakowania,
  8. Papier samoprzylepny A4 biały matowy – 2 opakowania,
  9. Teczka z gumką A4 – 10 sztuk,
  10. Kartridż HP 301XL (zamiennik) czarny – 8 sztuk,
  11. Kartridż HP 301XL (zamiennik) kolorowy – 6 sztuk,
  12. Klej w płynie – 4 sztuki,
  13. Zszywacz – 1 sztuka,
  14. Zszywki 24x6 – 5 opakowań,
  15. Rozszywacz – 1 sztuka,
  16. Dziurkacz – 1 sztuka,
  17. Nożyczki biurowe – 1 sztuka,
  18. Taśma klejąca 18 mm – 6 sztuk,
  19. Taśma klejąca 24 mm – 6 sztuk,
  20. Taśma klejąca Akryl 48mm – 10 sztuk,
  21. Taśma dwustronna – 4 sztuki,
  22. Masa mocująca – 5 opakowań,
  23. Zeszyt 32 kartki –2 sztuki,
  24. Zeszyt A4 – 2 sztuki,
  25. Księga korespondencji – 1 sztuka,
  26. Koperty C6 – 50 sztuk,
  27. Koperty C4– 50 sztuk,
  28. Karteczki samoprzylepne 75x75/100 – 4 sztuki,
  29. Karteczki samoprzylepne wąskie – 3x100 – 4 sztuki,
  30. Karteczki wyrywane białe – 2 sztuki,
  31. Kartki do tablic flipchart 50 kartek gładki - 4 sztuki,
  32. Marker – 4 sztuki,
  33. Zakreślacz – 4 sztuki,
  34. Ołówek– 6 sztuk,
  35. Gumka do ścierania – 2 sztuki,
  36. Temperówka – 1 sztuka,
  37. Długopis żelowy – 6 sztuk,
  38. Linijka 30 cm – 2 sztuki,
  39. Linijka 50 cm – 2 sztuki,
  40. Spinacze biurowe – 2 opakowania,
  41. Szpilki – 2 opakowania,
  42. Pinezki – 2 opakowania,
  43. Magnesy do tablicy magnetycznej 20 mm – 3 opakowania,
  44. Tablica korkowa 70x60– 1 sztuk,
  45. Deska podkładka z klipem A4 – 3 sztuki,
  46. Podkładka na biurko – 38x58 cm – 1 sztuka,
  47. Płyta CD–R – 10 sztuk.

Miejsce dostawy: ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

  • Termin realizacji zamówienia: 15.07.2021 r.
  1. Warunki płatności : Przelew /21 dni.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marta Lublin - tel.44 724-27-43,

e-mail: sekretariat@ckutomaszow.com.pl

Dane dotyczące złożenia oferty:

  1. Oferta powinna zawierać całość przedmiotu zamówienia.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
  3. Miejsce i termin złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć w następujący sposób:

  1. osobiście w siedzibie zamawiającego Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki;
  2. przesyłką pocztową na adres zamawiającego Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki;
  3. drogą elektroniczną na adres e-mailsekretariat@ckutomaszow.com.pl ;

W terminie : nie później niż do dnia 05.07.2021r. do godziny 15:00.

Warunki, które powinien spełniać Wykonawca:

  1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego. Pełna odpowiedzialność za wykonanie usług spoczywa na wykonawcy.

Informuję, że:

  1. Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty
    oraz przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia jw. o ochronie danych.
  2. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (art. 4 pkt 9 RODO).
  3. Ma Pan/Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
  4. Jeśli uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  5. Podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, udział w postępowaniu jest dobrowolny.
  6. W zakresie: numeru telefonu do kontaktów i adres email jest dobrowolny.

 Proszę o przedstawienie informacji cenowej dotyczącej prowadzonego rozeznania rynku.

 

………………………………

Podpis Kierownika Jednostki

 

Potwierdzam, że otrzymałem/am  zapytanie o ofertę cenową dotyczącą ceny artykułów biurowych, dla Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego

w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

w dniu ……………………………………

…………………………………………………………. podpis

Dane podmiotu udzielającego informacji cenowej

Imię i nazwisko/nazwa……………………………………………………………………………

Adres………………………………………………………………………………………………

Po zapoznaniu się z przedmiotem zapytania informuję, że spełniam wymagania stawiane wykonawcy i przedstawiam własna informację cenową.

Cena za dostawę artykułów biurowych, w tym:

  1. Segregator A4/75 – 15 sztuk,
  2. Skoroszyt A4 wpinany– 20 sztuk,
  3. Koszulki do segregatora A4 (100 sztuk)– 10 opakowań,
  4. Papier ksero A4/80g/500 – 15 ryz,
  5. Papier ksero A4 sztywne kartki/100 – 1 ryza,
  6. Papier do drukarek kolorowy (sztywne kartki)/100 – 1 ryza,
  7. Papier wizytówkowy (ecru) – 4 opakowania,
  8. Papier samoprzylepny A4 biały matowy – 2 opakowania,
  9. Teczka z gumką A4 – 10 sztuk,
  10. Kartridż HP 301XL (zamiennik) czarny – 8 sztuk,
  11. Kartridż HP 301XL (zamiennik) kolorowy– 6 sztuk,
  12. Klej w płynie – 4 sztuki,
  13. Zszywacz – 1 sztuka,
  14. Zszywki 24x6 – 5 opakowań,
  15. Rozszywacz – 1 sztuka,
  16. Dziurkacz – 1 sztuka,
  17. Nożyczki biurowe – 1 sztuka,
  18. Taśma klejąca 18 mm – 6 sztuk,
  19. Taśma klejąca 24 mm – 6 sztuki,
  20. Taśma klejąca Akryl 48mm – 10 sztuk,
  21. Taśma dwustronna – 4 sztuki,
  22. Masa mocująca – 5 opakowań,
  23. Zeszyt 32 kartki –2 sztuki,
  24. Zeszyt A4 – 2 sztuki,
  25. Księga korespondencji – 1 sztuka,
  26. Koperty C6 – 50 sztuk,
  27. Koperty C4– 50 sztuk,
  28. Karteczki samoprzylepne 75x75/100 – 4 sztuki,
  29. Karteczki samoprzylepne wąskie – 3x100 – 4 sztuki,
  30. Karteczki wyrywane białe – 2 sztuki,
  31. Kartki do tablic flipchart 50 kartek gładki - 4 sztuki,
  32. Marker – 4 sztuki,
  33. Zakreślacz – 4 sztuki,
  34. Ołówek– 6 sztuk,
  35. Gumka do ścierania – 2 sztuki,
  36. Temperówka – 1 sztuka,
  37. Długopis żelowy – 6 sztuk,
  38. Linijka 30 cm – 2 sztuki,
  39. Linijka 50 cm – 2 sztuki,
  40. Spinacze biurowe – 2 opakowania,
  41. Szpilki – 2 opakowania,
  42. Pinezki – 2 opakowania,
  43. Magnesy do tablicy magnetycznej 20 mm – 3 opakowania,
  44. Tablica korkowa 70x60– 1 sztuka,
  45. Deska podkładka z klipem A4 – 3 sztuki,
  46. Podkładka na biurko – 38x58 cm – 1 sztuka,
  47. Płyta CD - R - 10 sztuk.

Cena netto razem ……………………………………………….……. Zł

słownie cena netto razem ………………………………………………

Cena brutto razem ……………………………………………….……. Zł

słownie cena brutto razem ……………………………………………

Miejscowość, data i podpis: ………………………………………….

Zapytanie ofertowe

Tomaszów Mazowiecki, 23 czerwca 2021 r.

Zapytanie Ofertowe

o wartości do 130 000,00 zł ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.)

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto.

Kierując się zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, a także zasadą efektywnego zarządzania finansami, występuję z prośbą o udzielenie informacji cenowej, w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zakupu materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym.

 Zamawiający Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego
w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

Tel. 44 724-27-43
adres e- mail. sekretariat@ckutomaszow.com.pl

Przedmiot zamówienia:

 Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym.

Rozeznanie prowadzone jest w ramach projektu pt. „Nowe kierunki – nowe możliwości” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014–2020.

Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym, w tym:

  1. druk i dostawa ulotka, format A6, 4 kolory – 400 szt.
  2. druk i dostawa ulotka, format 3 x DL ( ulotka A4 składana), 4 kolory – 100 szt.
  3. druk i dostawa plakat, format A3, 4 kolory – 200 szt.
  4. druk i dostawa plakat, format A2, 4 kolory – 80 szt.
  5. druk i dostawa plakat, format A1, 4 kolory –– 60 szt.
  6. druk i dostawa Roll-up, wymiar 200cm x 100cm na materiale blockout, jednostronny, 4 kolory, wraz z kasetą aluminiową i torbą transportową – 2 szt.
  7. druk i dostawa baner reklamowy oczkowany, wymiar 200cm x 100cm, 4 kolory, materiał odporny na działanie warunków atmosferycznych - 6 szt.
  8. druk i dostawa winder, wymiar 510 cm x 90 cm – 2 szt.
  9. zakup i dostawa stojak reklamowy, format A1 – 2 szt.

Miejsce dostawy: ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

  • Termin realizacji zamówienia: 12.07.2021 r.
  1. Warunki płatności : Przelew /21 dni.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marta Lublin - tel. 44 724-27-43,

e-mail: sekretariat@ckutomaszow.com.pl

Dane dotyczące złożenia oferty:

 Oferta powinna zawierać całość przedmiotu zamówienia.

  1. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
  2. Miejsce i termin złożenia oferty.

 Ofertę należy złożyć w następujący sposób:

 osobiście w siedzibie zamawiającego Św. Antoniego 47,

  1. 97-200 Tomaszów Mazowiecki
  2. przesyłką pocztową na adres zamawiającego Św. Antoniego 47,
    97-200 Tomaszów Mazowiecki
  3. drogą elektroniczną na adres e-mail sekretariat@ckutomaszow.com.pl

w terminie nie później niż do dnia 29.06.2021r. do godziny 15:00.

Warunki, które powinien spełniać Wykonawca:

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  1. Posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  2. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego. Pełna odpowiedzialność za wykonanie usług spoczywa na wykonawcy.

Informuję, że:

Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty oraz przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia jw. o ochronie danych.

  1. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (art. 4 pkt 9 RODO).
  2. Ma Pan/Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia, przetwarzania.
  3. Jeśli uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  4. Podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, udział w postępowaniu jest dobrowolny.

6.    W zakresie: numeru telefonu do kontaktów i adres e-mail jest dobrowolny.

 Proszę o przedstawienie informacji cenowej dotyczącej prowadzonego rozeznania rynku.

………………………………

Podpis Kierownika Jednostki  

Potwierdzam, że otrzymałem/am  zapytanie o ofertę cenową dotyczącą ceny materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym dla Zespółu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki w dniu 

………………………………………………………...    podpis

Dane podmiotu udzielającego informacji cenowej

Imię i nazwisko/nazwa………………………………………

Adres………………………………………………………….

Po zapoznaniu się z przedmiotem zapytania informuję, że spełniam wymagania stawiane wykonawcy i przedstawiam własna informację cenową:

Cena brutto za druk i dostawa ulotka, format A6, 4 kolory – 400 szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za druk i dostawa ulotka, format 3 x DL (ulotka A4 składana), 4 kolory

 – 100 szt.………………………………………   . Zł

Cena brutto za druk i dostawa plakat, format A3,  4 kolory – 200 szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za  druk i dostawa plakat, format A2,  4 kolory – 80 szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za druk i dostawa plakat, format A1,  4 kolory – 60 szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za druk i dostawa Roll-up, wymiar 200cm x 100cm na materiale blockout, jednostronny, 4 kolory wraz z kasetą aluminiową i torbą transportową –  2.szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za druk i dostawa baner reklamowy oczkowany, wymiar 200cm x 100cm,
4 kolory, materiał odporny na działanie warunków atmosferycznych - 6 szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za druk i dostawa winder, wymiar 510 cm x 90 cm – 2 szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za zakup i dostawa stojak reklamowy, format A1 – 2 szt.      

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za razem = ………………………… Zł

słownie razem ……………………………………

Miejscowość, data i podpis: ……………………………………