KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Projekty

 

LOGO projekt

Województwo Łódzkie

Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego

w Tomaszowie Mazowieckim realizuje projekt

RPLD.11.03.01-10-0007/20

  1. „Nowe kierunki – nowe możliwości”

w ramach

XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

 Celem projektu jest podniesienie jakości kształcenia w zawodach i lepszego dostosowania kształcenia do potrzeb rynku pracy w powiecie tomaszowskim przez Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim poprzez wyposażenie placówki, nabycie lub podwyższenie kompetencji i kwalifikacji zawodowych zgodnie z zapotrzebowaniem rynku pracy oraz dostosowanie kompetencji zawodowych nauczycieli oraz Instruktorów praktycznej nauki zawodu.

WARTOŚĆ PROJEKTU: 574 769,38 zł

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA:  517 292,44 zł

TERMIN REALIZACJI: 2021.06.01 – 2022.08.31   


     

                                                                                                              

Tomaszów Mazowiecki, dnia 6 lipca 2021r.

 Notatka służbowa

dotycząca zamówienia, którego udzielenie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest cena za dostawę artykułów biurowych dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki zakupionych na potrzeby projektu RPLD.11.03.01-10-0007/20 „Nowe kierunki – nowe możliwości” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

  1. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 14 00,00 zł netto, 1 722,00 brutto.

 

  1. W dniu 1 lipca 2021r. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim zamieszczono zapytanie ofertowe dotyczące oszacowania wartości zakupu artykułów biurowych.

 

  1. Streszczenie i porównanie złożonych ofert:

W dniu 2 lipca 2021r. na adres email Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim wpłynęła jedna oferta:

  • Firma „PAPIRUS” Wojciech Sujka, ul. Solidarności 1B, 96-200 Rawa Mazowiecka – oferowana cena netto – 1 288,15 zł, oferowana cena brutto – 1 584,43 zł;

 

W dniu 5 lipca 2021r. na adres email Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim wpłynęły dwie oferty:

  • Firma Handlowo – Usługowa „JARKPOL” Jarosław Korzycki, ul. Warszawska 150/152, 97-200 Tomaszów Mazowiecki – oferowana cena netto – 1 650,08 zł, oferowana cena brutto – 2 029,60 zł.

 

  • Hurtownia Papiernicza „METEORA”, ul. P.O.W. 5, 97-200 Tomaszów Mazowiecki – oferowana cena netto – 1 594,87 zł, oferowana cena brutto – 1 961,69 zł.

 

  1. Zamówienia udziela się wykonawcy:

Firmie  „PAPIRUS” Wojciech Sujka, ul. Solidarności 1B, 96-200 Rawa Mazowiecka.

 

  1. Uzasadnienie wyboru:

Oferta złożona przez Firmę „PAPIRUS” Wojciech Sujka zawiera najkorzystniejszą cenę.

 

…………………………………………….                          ……………………………………

podpis osoby przeprowadzającej rozeznanie cenowe                             podpis Dyrektora


 

Tomaszów Mazowiecki, dnia 1 lipca 2021r.

Notatka służbowa

dotycząca zamówienia, którego udzielenie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest cena materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

  1. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 4 620,00 zł netto, 6 000,00 brutto.
  2. W dniu 23 czerwca 2021r. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim zamieszczono zapytanie ofertowe dotyczące oszacowania wartości zakupu materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym.
  3. Streszczenie i porównanie złożonych ofert:

W dniu 29 kwietnia 2021r. na adres email Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim wpłynęła jedna oferta:

  • Firma „mmreklama.pl”, ul. Narutowicza 27 A, 97-300 Piotrków Trybunalski – oferowana cena brutto – 7 280,00 zł;

W dniu 29 czerwca 2021r. przyniesiono osobiście do sekretariatu Zespołu Szkół
i Placówek Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim dwie oferty:

  • Firma „Jamac” Jakub Maciejek ul. dr. Karola Benniego 7/24, 97-200 Tomaszów Mazowiecki– oferowana cena brutto – 7 580,00 zł.
  • Firma „M3MEDIA” Radosław Bernaciak, ul. E. Orzeszkowej 31/33, 97-200 Tomaszów Mazowiecki – oferowana cena brutto – 5 970,00 zł.
  1. Zamówienia udziela się wykonawcy:

Firmie „M3MEDIA” Radosław Bernaciak, ul. E. Orzeszkowej 31/33, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

  1. Uzasadnienie wyboru:

    Oferta złożona przez Firmę „M3MEDIA” Radosław Bernaciak zawiera najkorzystniejszą cenę.                           

                                

…………………………………………….                          ……………………………………

podpis osoby przeprowadzającej rozeznanie cenowe                             podpis Dyrektora


 

 

Tomaszów Mazowiecki, 1 lipca 2021 r.

Zapytanie Ofertowe

o wartości do 130 000,00 zł ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn.zm.)

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto.

Kierując się zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, a także zasadą efektywnego zarządzania finansami, występuję z prośbą o udzielenie informacji cenowej, w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zakupu artykułów biurowych.

Zamawiający: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego
w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

Tel. 44 724-27-43  adres e- mail. sekretariat@ckutomaszow.com.pl

Przedmiot zamówienia:

  1. Zaproszenie do złożenia oferty na dostawę artykułów biurowych.

Rozeznanie prowadzone jest w ramach projektu RPLD.11.03.01-10-0007/20 „Nowe kierunki – nowe możliwości” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Dostawa artykułów biurowych, w tym:

  1. Segregator A4/75 – 15 sztuk,
  2. Skoroszyt A4 wpinany– 20 sztuk,
  3. Koszulki do segregatora A4 (100 sztuk) - 10 opakowań,
  4. Papier ksero A4/80g/500 -15 ryz,
  5. Papier ksero A4 sztywne kartki/100 – 1 ryza,
  6. Papier do drukarek kolorowy (sztywne kartki)/100 – 1 ryza,
  7. Papier wizytówkowy (ecru) – 4 opakowania,
  8. Papier samoprzylepny A4 biały matowy – 2 opakowania,
  9. Teczka z gumką A4 – 10 sztuk,
  10. Kartridż HP 301XL (zamiennik) czarny – 8 sztuk,
  11. Kartridż HP 301XL (zamiennik) kolorowy – 6 sztuk,
  12. Klej w płynie – 4 sztuki,
  13. Zszywacz – 1 sztuka,
  14. Zszywki 24x6 – 5 opakowań,
  15. Rozszywacz – 1 sztuka,
  16. Dziurkacz – 1 sztuka,
  17. Nożyczki biurowe – 1 sztuka,
  18. Taśma klejąca 18 mm – 6 sztuk,
  19. Taśma klejąca 24 mm – 6 sztuk,
  20. Taśma klejąca Akryl 48mm – 10 sztuk,
  21. Taśma dwustronna – 4 sztuki,
  22. Masa mocująca – 5 opakowań,
  23. Zeszyt 32 kartki –2 sztuki,
  24. Zeszyt A4 – 2 sztuki,
  25. Księga korespondencji – 1 sztuka,
  26. Koperty C6 – 50 sztuk,
  27. Koperty C4– 50 sztuk,
  28. Karteczki samoprzylepne 75x75/100 – 4 sztuki,
  29. Karteczki samoprzylepne wąskie – 3x100 – 4 sztuki,
  30. Karteczki wyrywane białe – 2 sztuki,
  31. Kartki do tablic flipchart 50 kartek gładki - 4 sztuki,
  32. Marker – 4 sztuki,
  33. Zakreślacz – 4 sztuki,
  34. Ołówek– 6 sztuk,
  35. Gumka do ścierania – 2 sztuki,
  36. Temperówka – 1 sztuka,
  37. Długopis żelowy – 6 sztuk,
  38. Linijka 30 cm – 2 sztuki,
  39. Linijka 50 cm – 2 sztuki,
  40. Spinacze biurowe – 2 opakowania,
  41. Szpilki – 2 opakowania,
  42. Pinezki – 2 opakowania,
  43. Magnesy do tablicy magnetycznej 20 mm – 3 opakowania,
  44. Tablica korkowa 70x60– 1 sztuk,
  45. Deska podkładka z klipem A4 – 3 sztuki,
  46. Podkładka na biurko – 38x58 cm – 1 sztuka,
  47. Płyta CD–R – 10 sztuk.

Miejsce dostawy: ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

  • Termin realizacji zamówienia: 15.07.2021 r.
  1. Warunki płatności : Przelew /21 dni.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marta Lublin - tel.44 724-27-43,

e-mail: sekretariat@ckutomaszow.com.pl

Dane dotyczące złożenia oferty:

  1. Oferta powinna zawierać całość przedmiotu zamówienia.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
  3. Miejsce i termin złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć w następujący sposób:

  1. osobiście w siedzibie zamawiającego Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki;
  2. przesyłką pocztową na adres zamawiającego Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki;
  3. drogą elektroniczną na adres e-mailsekretariat@ckutomaszow.com.pl ;

W terminie : nie później niż do dnia 05.07.2021r. do godziny 15:00.

Warunki, które powinien spełniać Wykonawca:

  1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego. Pełna odpowiedzialność za wykonanie usług spoczywa na wykonawcy.

Informuję, że:

  1. Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty
    oraz przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia jw. o ochronie danych.
  2. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (art. 4 pkt 9 RODO).
  3. Ma Pan/Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
  4. Jeśli uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  5. Podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, udział w postępowaniu jest dobrowolny.
  6. W zakresie: numeru telefonu do kontaktów i adres email jest dobrowolny.

 Proszę o przedstawienie informacji cenowej dotyczącej prowadzonego rozeznania rynku.

 

………………………………

Podpis Kierownika Jednostki

 

Potwierdzam, że otrzymałem/am  zapytanie o ofertę cenową dotyczącą ceny artykułów biurowych, dla Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego

w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

w dniu ……………………………………

………………………………………………………….

                                                                                               podpis

Dane podmiotu udzielającego informacji cenowej

Imię i nazwisko/nazwa……………………………………………………………………………

Adres……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Po zapoznaniu się z przedmiotem zapytania informuję, że spełniam wymagania stawiane wykonawcy i przedstawiam własna informację cenową.

Cena za dostawę artykułów biurowych, w tym:

  1. Segregator A4/75 – 15 sztuk,
  2. Skoroszyt A4 wpinany– 20 sztuk,
  3. Koszulki do segregatora A4 (100 sztuk)– 10 opakowań,
  4. Papier ksero A4/80g/500 – 15 ryz,
  5. Papier ksero A4 sztywne kartki/100 – 1 ryza,
  6. Papier do drukarek kolorowy (sztywne kartki)/100 – 1 ryza,
  7. Papier wizytówkowy (ecru) – 4 opakowania,
  8. Papier samoprzylepny A4 biały matowy – 2 opakowania,
  9. Teczka z gumką A4 – 10 sztuk,
  10. Kartridż HP 301XL (zamiennik) czarny – 8 sztuk,
  11. Kartridż HP 301XL (zamiennik) kolorowy– 6 sztuk,
  12. Klej w płynie – 4 sztuki,
  13. Zszywacz – 1 sztuka,
  14. Zszywki 24x6 – 5 opakowań,
  15. Rozszywacz – 1 sztuka,
  16. Dziurkacz – 1 sztuka,
  17. Nożyczki biurowe – 1 sztuka,
  18. Taśma klejąca 18 mm – 6 sztuk,
  19. Taśma klejąca 24 mm – 6 sztuki,
  20. Taśma klejąca Akryl 48mm – 10 sztuk,
  21. Taśma dwustronna – 4 sztuki,
  22. Masa mocująca – 5 opakowań,
  23. Zeszyt 32 kartki –2 sztuki,
  24. Zeszyt A4 – 2 sztuki,
  25. Księga korespondencji – 1 sztuka,
  26. Koperty C6 – 50 sztuk,
  27. Koperty C4– 50 sztuk,
  28. Karteczki samoprzylepne 75x75/100 – 4 sztuki,
  29. Karteczki samoprzylepne wąskie – 3x100 – 4 sztuki,
  30. Karteczki wyrywane białe – 2 sztuki,
  31. Kartki do tablic flipchart 50 kartek gładki - 4 sztuki,
  32. Marker – 4 sztuki,
  33. Zakreślacz – 4 sztuki,
  34. Ołówek– 6 sztuk,
  35. Gumka do ścierania – 2 sztuki,
  36. Temperówka – 1 sztuka,
  37. Długopis żelowy – 6 sztuk,
  38. Linijka 30 cm – 2 sztuki,
  39. Linijka 50 cm – 2 sztuki,
  40. Spinacze biurowe – 2 opakowania,
  41. Szpilki – 2 opakowania,
  42. Pinezki – 2 opakowania,
  43. Magnesy do tablicy magnetycznej 20 mm – 3 opakowania,
  44. Tablica korkowa 70x60– 1 sztuka,
  45. Deska podkładka z klipem A4 – 3 sztuki,
  46. Podkładka na biurko – 38x58 cm – 1 sztuka,
  47. Płyta CD - R - 10 sztuk.

Cena netto razem ……………………………………………….……. Zł

słownie cena netto razem ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Cena brutto razem ……………………………………………….……. Zł

słownie cena brutto razem ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Miejscowość, data i podpis: …………………………………………………….


 

Tomaszów Mazowiecki, 23 czerwca 2021 r.

 

Zapytanie Ofertowe

o wartości do 130 000,00 zł ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.)

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto.

Kierując się zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, a także zasadą efektywnego zarządzania finansami, występuję z prośbą o udzielenie informacji cenowej, w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zakupu materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym.

 

Zamawiający Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego
w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

Tel. 44 724-27-43
adres e- mail. sekretariat@ckutomaszow.com.pl

 

Przedmiot zamówienia:

 

  1. Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie materiałów promocyjnych wraz
    z projektem graficznym.

Rozeznanie prowadzone jest w ramach projektu pt. „Nowe kierunki – nowe możliwości” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014–2020.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym, w tym:

  1. druk i dostawa ulotka, format A6, 4 kolory – 400 szt.
  2. druk i dostawa ulotka, format 3 x DL ( ulotka A4 składana), 4 kolory – 100 szt.
  3. druk i dostawa plakat, format A3, 4 kolory – 200 szt.
  4. druk i dostawa plakat, format A2, 4 kolory – 80 szt.
  5. druk i dostawa plakat, format A1, 4 kolory –– 60 szt.
  6. druk i dostawa Roll-up, wymiar 200cm x 100cm na materiale blockout, jednostronny, 4 kolory, wraz z kasetą aluminiową i torbą transportową – 2 szt.
  7. druk i dostawa baner reklamowy oczkowany, wymiar 200cm x 100cm, 4 kolory, materiał odporny na działanie warunków atmosferycznych - 6 szt.
  8. druk i dostawa winder, wymiar 510 cm x 90 cm – 2 szt.
  9. zakup i dostawa stojak reklamowy, format A1 – 2 szt.

 

Miejsce dostawy: ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

 

  • Termin realizacji zamówienia: 12.07.2021 r.

 

  1. Warunki płatności : Przelew /21 dni.

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marta Lublin - tel. 44 724-27-43,

e-mail: sekretariat@ckutomaszow.com.pl

 

Dane dotyczące złożenia oferty:

 

  1. Oferta powinna zawierać całość przedmiotu zamówienia.
  2. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
  3. Miejsce i termin złożenia oferty.

 

Ofertę należy złożyć w następujący sposób:

 

  1. osobiście w siedzibie zamawiającego Św. Antoniego 47,
    97-200 Tomaszów Mazowiecki
  2. przesyłką pocztową na adres zamawiającego Św. Antoniego 47,
    97-200 Tomaszów Mazowiecki
  3. drogą elektroniczną na adres e-mail sekretariat@ckutomaszow.com.pl

w terminie nie później niż do dnia 29.06.2021r. do godziny 15:00.

 

Warunki, które powinien spełniać Wykonawca:

  1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego. Pełna odpowiedzialność za wykonanie usług spoczywa na wykonawcy.


Informuję, że:

  1. Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty oraz przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia jw. o ochronie danych.
  2. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (art. 4 pkt 9 RODO).
  3. Ma Pan/Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia, przetwarzania.
  4. Jeśli uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  5. Podanie danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, udział w postępowaniu jest dobrowolny.

6.    W zakresie: numeru telefonu do kontaktów i adres email jest dobrowolny.

 

 Proszę o przedstawienie informacji cenowej dotyczącej prowadzonego rozeznania rynku.

 

………………………………

Podpis Kierownika Jednostki  

 

 

Potwierdzam, że otrzymałem/am  zapytanie o ofertę cenową dotyczącą ceny materiałów promocyjnych wraz z projektem graficznym dla Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 47, 97-200 Tomaszów Mazowiecki w dniu …………………………………………………………………..

……………………………………………………….                                             podpis

Dane podmiotu udzielającego informacji cenowej

Imię i nazwisko/nazwa………………………………………

Adres………………………………………………………….

Po zapoznaniu się z przedmiotem zapytania informuję, że spełniam wymagania stawiane wykonawcy i przedstawiam własna informację cenową:

Cena brutto za druk i dostawa ulotka, format A6, 4 kolory – 400 szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za druk i dostawa ulotka, format 3 x DL (ulotka A4 składana), 4 kolory

 – 100 szt.………………………………………   . Zł

Cena brutto za druk i dostawa plakat, format A3,  4 kolory – 200 szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za  druk i dostawa plakat, format A2,  4 kolory – 80 szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za druk i dostawa plakat, format A1,  4 kolory – 60 szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za druk i dostawa Roll-up, wymiar 200cm x 100cm na materiale blockout, jednostronny, 4 kolory wraz z kasetą aluminiową i torbą transportową –  2.szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za druk i dostawa baner reklamowy oczkowany, wymiar 200cm x 100cm,
4 kolory, materiał odporny na działanie warunków atmosferycznych - 6 szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za druk i dostawa winder, wymiar 510 cm x 90 cm – 2 szt.

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za zakup i dostawa stojak reklamowy, format A1 – 2 szt.      

……………………………………………….……. Zł

Cena brutto za razem = ………………………… Zł

słownie razem ……………………………………

Miejscowość, data i podpis: ……………………………………


CKU SWŁ to specjaliści dla profesjonalnego rynku pracy

Projekt nr RPLD 11.03.01-10-0014/15 "CKU SWŁ to specjaliści dla profesjonalnego rynku pracy" współfinansowany ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe

Celem projektu było:

  • lepsze dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy,
  • ułatwienie przechodzenia z etapu kształcenia do etapu zatrudnienia,
  • wzmocnienie systemów kształcenie i szkolenia i ich jakości.

Projekt skierowany był do 100 słuchaczek/słuchaczy kształcących się w zawodach:

  • higienistka stomatologiczna,
  • opiekun medyczny,
  • technik usług kosmetycznych,

W ramach projektu:

    1. doposażono w sprzęt i materiały dydaktyczne pracownię: kosmetyki, zabiegów pielęgnacyjno - higieniczną oraz ćwiczeń przedklinicznych;
    2. zorganizowano dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla słuchaczy kierunków: technik usług kosmetycznych (wizaż sceniczny z elementami charakteryzacji i wizażu fotograficznego, stylizacja paznokci - manicure hybrydowy, stylizacja paznokci - manicure japoński, stylizacja okazjonalna - ślubna, wieczorowa, karnawałowa, pierwsza pomoc medyczna), opiekun medyczny (pierwsza pomoc medyczna, terapia zajęciowa - usprawnianie zdolności życiowych osób niepełnosprawnych i zależnych poprzez zajęcia plastyczno-techniczne, geriatria - choroby wieku starczego z elementami wsparcia psychologicznego), higienistka stomatologiczna (endodoncja, periodontologia, pierwsza pomoc medyczna, aspekty pracy z różnym klientem).

Termin realizacji: rok szkolny 2016/2017 oraz 2017/2018

Dofinansowanie projektu z UE: 413.539,86 zł


 

TERMOMODERNIZACJA
Termomodernizacja Termomodernizacja budynku głównego i biblioteki Centrum Kształcenia Ustawicznego Samorządu Województwa Łódzkiego w Tomaszowie Mazowieckim: ocieplenie ścian zewnętrznych i dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wymiana instalacji c.o. Celem głównym projektu była poprawa EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W SEKTORZE PUBLICZNYM POPRZEZ GŁĘBOKĄ MODERNIZACJĘ ENERGETYCZNĄ DWÓCH BUDYNKÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO W TOMASZOWIE MAZ. POŁOŻONYCH W TOMASZOWIE MAZ. UL. ŚW. ANTONIEGO 47 W OKRESIE OD 24.07.2015 DO 30.10.2017.
W oparciu o cel główny określone zostały
CELE SZCZEGÓŁOWE PROJEKTU:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej, a co za tym idzie poprawa jakości środowiska:
  • zmniejszenie zapotrzebowania na energię
  • obniżenie zużycia paliw konwencjonalnych
  • ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza odpowiedzialnych za powstawanie zjawiska tzw. niskiej emisji oraz emisji gazów cieplarnianych
  • redukcja ubytków ciepła z budynku, która pozwoli na znaczne oszczędności kosztów energii
  • podniesienie atrakcyjności Tomaszowa Maz. i województwa łódzkiego dla jej mieszkańców
  • poprawa warunków pracy, uczenia się i mieszkania w budynkach użyteczności publicznej, a także podwyższenie bezpieczeństwa użytkowników budynków

KOSZTY CAŁKOWITE PROJEKTU BRUTTO WYNOSZĄ 2.207.115,01 PLN.
WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA Z EFRR WYNOSI: 1.510.035,56 PLN

GRUPĄ DOCELOWĄ PROJEKTU SĄ UŻYTKOWNICY BUDYNKÓW (ZGODNIE Z AUDYTEM ENERGETYCZNYM TO 170 OSÓB). Z EFEKTÓW PROJEKTU SKORZYSTAJĄ WSZYSCY MIESZKAŃCY TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO. ZGODNIE ZE STUDIUM WYKONALNOŚCI TO 64 893 OSÓB (2013 r.).
Projekt realizowany był w okresie od 24.07.2015 do 30.10.2017 r.
Cel projektu jest zgodny z celami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014- 2020, w szczególności z poddziałaniem IV.2.2 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW.
Beneficjentem projektu jest Województwo Łódzkie jednostka samorządu terytorialnego - pełnomocnikiem jest Dyrektor Zarządu Nieruchomości Województwa Łódzkiego w Łodzi.